ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ

Αύγουστος 7, 2011 - 12:40 μμ No Comments

ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ

by Αλέξανδρος Χριστόπουλος on Σάββατο, 14 Μάιος 2011 στις 4:02 μ.μ.

ΑΡΕΤΑ ΠΟΛΥΜΟΧΘΕ ΓΕΝΕΙ ΒΡΟΤΕΙΩΙ=

ΒΡΟΤΟΣ= όχι ο άνθρωπος ο ουράνιος αλλά ο γήινος = ο χωμάτινος,

ο υλικός και ΘΝΗΤΟΣ = αυτός που πεθαίνει.

ΓΕΝΕΙ = κατά το γένος,

ΠΟΛΥΜΟΧΘΕ= με πολύ κόπους

Δηλαδή = την ΑΡΕΤΗ για την οποία ΠΡΕΠΕΙ να μοχθήσουν αρκετά οι πεθαμένοι

της γης = ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ

 

Έστιν άρα η αρετή έξις προαιρετική εν μεσότητι ούσα τη προς ημάς, ωρισμένη λόγω και ω αν φρόνιμος ορίσειεν = Αριστοτέλης

Έξις = διαρκής κατάσταση

Αιρετικός = εκ του αιρέω = κερδίζω, συλλαμβάνω δια του ΝΟΥ. Αρπάζω, το έχω δικό μου.

Προαιρετική = πριν ακόμα γίνει δικό μου

Ωρισμένη = εκ του ορίζω = δαιερώ, χωρίζω, το όριον

Φρόνιμος = εκ του φρονέω = ο έχων σώας τας φρένας, ο υγειής στο Νου, ο συνετός, ο

ακλόνητος από την σοφία. Και

ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Είναι η αρετή μια μόνιμη ψυχική κατάσταση προαιρετική ( = που μπορεί να την συλλάβει ο

Νους και να την κατακτήσει ) γιατί ΑΥΤΗ βρίσκεται ως μεσότητα ανάμεσα σε εμάς ( εμείς είμαστε το ένα μέρος, το κάτω και άρρωστο ) και μάλιστα σε εκείνο το σημείο της μεσότητας = στον λόγο με τον οποίο αυτή ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ, και ακριβώς στον λόγο εκείνο που θα έβαζε ο συνετός και Νοητικά υγιής και σοφός άνθρωπος.

 

Το ένα μέρος της μεσότητας είναι ο τελείως ΚΑΘΑΡΟΣ ΝΟΥΣ και το άλλο μέρος το οριζόμενο από τον κάλλιστο και ΣΟΦΟ άνθρωπο. Δηλαδή στην ΑΝΏΤΕΡΗ πνευματική και ξάστερη ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ που δύναται να φθάσει ο άρρωστος άνθρωπος της γης. Δίνεται έτσι το ύψος του ΚΑΛΟΥ που πρέπει να ΑΝΕΒΟΥΜΕ για να κατακτήσουμε την Αρετή, η οποία θα μας δώσει ΟΛΑ τα από ΕΠΑΝΩ = τα Άγια που χρειαζόμαστε για την Ανάσταση μας.

 

Ο άνθρωπος βρίσκεται πολύ μακριά από την Άγια ψυχική κατάσταση της ΑΡΕΤΗΣ και ως κατώτερος

και μολυσμένος δεν διαθέτει την πολυτέλεια της ΕΠΙΛΟΓΗΣ και της Διαλογής = μου

αρέσει ή όχι, αλλά = μπορώ ή δεν μπορώ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΤΑ ΨΗΛΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ για να την

κατακτήσουμε.

 ΜΙΑ και θαυμαστή μεσότητα είναι η ΑΡΕΤΗ και βρίσκεται ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ που είναι

 ΑΔΥΝΑΤΟΝ να την κατακτήσει οποιοσδήποτε της ΚΑΚΙΑΣ.

Επίσης για να διαθέτεις την ΑΡΕΤΗ πρέπει ΜΟΝΙΜΩΣ να βρίσκεσαι σε αυτήν την Άγια μεσότητα η

οποία επιφέρει την ουσιαστική ΕΝΩΣΗ των δύο κόσμων = του ουράνιου ( = πνευματικού των Αγίων ) και του γήινου ( των βροτών ). Αν σου φύγει αυτή η έξις = ΧΑΝΕΙΣ και την ΑΡΕΤΗ.

 

Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ=

επιστημονικά, ΠΑΝΤΑ διαθέτει στον εαυτόν της δύο διαφορετικά ΑΚΡΑ. Στο ένα οι

δεσμοί ένωσης ομοιάζουν με τα πιο αραιά και πνευματικά ενώ έχει στο άλλο άκρο

της τα βαριά και συμπυκνωμένα δεσμά. Με αυτόν τον τρόπο ΜΠΟΡΕΙ να ΔΕΣΕΙ τα

αόρατα με τα ορατά, το πνεύμα με την ύλη. Αν οι επιστήμονες σήμερα ΓΝΩΡΙΖΑΝ τα

περί μεσότητας = οι τεχνολογία μας θα είχε ξεφύγει από τα πεθαμένα

δημιουργήματα της ειδωλολατρίας και δεν θα βρισκόμασταν μόνιμα στον ΦΟΒΕΡΟ ΤΟΝ

ΘΑΝΑΤΟ.

 

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ από τον Αλέξανδρο.

 ΑΡΕΤΗ = το δεμένο σύνολο το παραγόμενο εκ της ελεύθερης Αγωγής

 της ΑΓΑΠΗΣ , το έχον ιδίους και συγγενείς λόγους. = από τον flox =

Αλέξανδρος Χριστόπουλος

 

Μπορώ να επεκτείνω την ανάλυση σε πολλές σελίδες. Όπως περί

της Αγωγιμότητας των Θεϊκών λόγων, την Ανδρεία που δημιουργούν οι Αρετές =

γιατί η ουσία της Αρετής είναι = η διάβαση σε ΝΕΟΥΣ και απάτητους ΔΡΟΜΟΥΣ της

όλης Δημιουργίας.

 Η οποιαδήποτε ανάμιξη ασύνδετων λόγων σχηματίζει ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ

 ΚΑΚΙΑΣ = τα οποία τελικά φράζουν την αγωγιμότητα και επιφέρουν το ΑΔΙΕΞΟΔΟ και

την Α-γωνία του

flox

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.